sobota, 6 lutego 2021

Fryzomania - zestaw nawilżający Matrix

Witajcie!
Dziś przychodzę do Was z recenzją zestawu szamponu i odżywki firmy Matrix ze sklepu FRYZOMANIA

Testowałam :


Od dłuższego czasu miałam problem z przesuszonymi włosami. Jestem fanką naturalnych kosmetyków i staram się używać ich jak więcej ale niestety na moich włosach zupełnie się nie sprawdzają. Używając ponad pół roku takich preparatów doprowadziłam moje włosy do opłakanego stanu - zostały zupełnie pozbawione blasku, końcówki ekstremalnie się kruszyły.
Postanowiłam skrócić fryzurę i skusić się na nawilżającą kurację od Matrixa, która trwała kilka miesięcy. 
Szampon powstał w oparciu o Fiber Gloss Technology - zawiera glicerynę i olej morelowy, które nadają włosom miękkość i gładkość oraz długotrwale nawilżają. Ten kosmetyk delikatnie oczyszcza włosy wrażliwe, nie niszcząc ich i nie pozbawiając ochronnej warstwy. Włosy stają się zregenerowane, odżywione, zyskują piękny połysk. Odżywka świetnie nadaje się do włosów delikatnych i wrażliwych. 
Po kilku miesiącach zmiana jest spektakularna - włosy wyglądają zdrowo, są pełne blasku, nie muszę już patrzeć na brzydkie, rozdwojone końcówki. 
Zdecydowanie polecam Wam takie profesjonalne kosmetyki jeśli jeszcze nie próbowałyście. 
Cena jak na tak duże opakowania wcale nie jest wysoka, a produkty są bardzo wydajne.
Polecam, zajrzyjcie na https://www.fryzomania.pl/



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz