sobota, 21 lipca 2012

Invex Remedies - recenzja

Witajcie!
Ponad miesiąc temu dostałam do przetestowania kosmetyki od firmy INVEX REMEDIES:

1. Regenerujący żel do ciała na bazie krzemu organicznego
2. Mgiełka do twarzu Au100
3. Antybakteryjny tonik Ag123 

Do tej pory udało mi się przetestować 1 i3. 

Antybakteryjny tonik Ag 123



Słowo od Producenta:
Antybakteryjny tonik Ag 123 z linii SILVER TOUCH doskonale oczyszcza i chroni skórę, przywracając jej naturalny zdrowy wygląd. Innowacyjność i równocześnie skuteczność tego dermokosmetyku polega na zastosowaniu srebra jonowego. Dzięki czemu tonik doskonale oczyszcza skórę, wspomaga leczenie chorób grzybiczych, bakteryjnych zmian skórnych, chorób łojotokowych. Rewelacyjnie łagodzi i redukuje podrażnienia, przyśpiesza ich gojenie. Szczególnie zalecany dla cery trądzikowej. Nie zawiera alkoholu. W połączeniu z żelem Silor+B jest stosowany w rewelacyjnym zabiegu przeciwtrądzikowym z wykorzystaniem sonoforezy.
Skuteczność została potwierdzona testami in vivo.Testowany dermatologicznie. Nie zawiera parabenów. '
Pojemność: 100ml
Cena: 35zł
Zapach: słabo wyczuwalny 
Opakowanie: plastikowe, butelka z dozownikiem
Skład: Aqua
PVP  (substancja wiążąca w środkach farmaceutycznych
Allantoin(działa ściągająco, przeciwzapalnie)
Silver
Acetate (octany, sole lub estry kwasu octowego)
Ważność: pół roku
Sposób użycia: Nanieść na oczyszczoną skórę, pozostawić do wyschnięcia.

Moja opinia: bardzo dobry tonik, świetnie oczyszcza skórę, wygładza, delikatnie nawilża, nie zapycha. 
Atutem opakowania jest dozownik, dzięki któremu możemy używać kosmetyku bezpośrednio na twarz, lub na wacik (jak kto woli). Opakowanie poręczne, po użyciu buzia się nie lepi. Polecam ten tonik :) 

Regenerujący żel do ciała na bazie krzemu 



Słowo od Producenta:
'Preparatem z serii Organic Silica jest żel do ciała SILOR+B. Dzięki zastosowaniu krzemu organicznego, który posiada właściwości regenerujące , przeciwbólowe oraz odmładzające żel SILOR+B jest niezbędnym środkiem pielęgnacji każdego typu skóry. Doskonale łagodzi wszelkie podrażnienia, działa wspomagająco przy leczeniu alergii, trądziku. Posiada właściwości endodermiczne czyli jest bardzo łatwo absorbowany przez skórę, dzięki temu wnika w głębsze jej partie i regeneruje ją od wewnątrz, likwidując oznaki starzenia.   Nadaje skórze elastyczność, gładkość. Doskonały do masażu klasycznego oraz leczniczego.
Skuteczność została potwierdzona testami in vivo.Testowany dermatologicznie. Nie zawiera parabenów.'
Pojemność: 200ml
Cena: 36zł
Zapach: bez zapachu
Opakowanie: plastikowe, z pompką
Konsystencja: żelowa 

Skład: Aqua
 Glycerin ( rozpuszczalnik tłuszczów)
 Hydroxyethylcellulose (zagęstnik, zwiększa lepkość)
Silanetriol (poprawia kondycję skóry)
Citric acid (kwas cytrunowy, przeciwutleniacz) 
Boric acid (kwas borowy 3%kwas jest stosowany jest do przemywania skóry w stanach zapalnych, kwas borowy łatwo wchłania się z uszkodzonego naskórka i może gromadzić się np. w wątrobie)
Allantoin (działa ściągająco, przeciwzapalnie)
Sodium Chlorite (chloryn sodu)

Moja opinia:
Nie wiem czemu, ale ten produkt nie przypadł mi do gustu, pozostawia lepką warstwę, czasem się roluje,  długo się wchłania, nie wiem jak z gojeniem ran, bo takich nie miałam podczas stosowania. Być może , tak jak pisało wiele osób, należy umiejętnie nałożyć żel i wtedy nie będzie problemu :)) Kwestia czasu i może ja też polubię ten żel. 

Z tych dwóch kosmetyków zdecydowanie wygrywa tonik, bardzo go polecam! :) 
Dziękuję za możliwość przetestowania.

A Wy używałyście tych kosmetyków? 
Trzymajcie się cieplutko!
M.

14 komentarzy:

  1. Nie znam tych kosmetyków ale muszę troche wiecej o nich poczytać. Ja osobiście nie lubię żeli do ciała bo tak jak piszesz, pozostawiają taką lepką warstwę na skórze i zdecydowanie wolę balsamy. Jeśli tonik jest ok to może sie skuszę, chociaż cena nie jest zachęcająca.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie, ja nie znam tej serii. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba skuszę się na tonik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno tonika do twarzy już nie miałam: P

    OdpowiedzUsuń
  5. kompletnie nie znam tej firmy :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja testuję obecnie ten żel i dla mnie to najdziwniejszy produkt z jakim kiedykolwiek miałam do czynienia - przede wszystkim trzeba bardzo uważać z tym ile się go nakłada, bo jak nałożysz za dużo to się wszystko obleśnie klei i roluje, ale jak się zrobi to umiejętnie i malutko się posmaruje to ani się nie klei ani się nie roluje, a skóa jest super nawilżona i wszystkie podrażnienia znikają.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie tu u Cb , obserwujemy ? ;>

    OdpowiedzUsuń
  8. Z tego co piszesz, tonik jest warty uwagi. Może kupię

    OdpowiedzUsuń
  9. nie znam tych kosmetyków, ale mają fajne, proste składy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja nie testowałam jeszcze tych kosmetyków. moze czas to zmienic
    pozdrawiam cieplo:*

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nigdy o nich nie słyszałam- do teraz:]

    OdpowiedzUsuń