sobota, 16 czerwca 2018

L'OCCITANE - odżywka odbudowująca do włosów

Witajcie! 
Dziś przychodzę z recenzją odżywki L'OCCITANE - odbudowującej do włosów :) 
Od jakiegoś czasu moje włosy są w nie najlepszej kondycji i szukałam naprawdę porządnej odżywki. 
Postanowiłam sprawdzić odżywkę jednej z moich ulubionych firm. 
Historia kosmetyków L’occitane zaczęła się w Prowansji i nadal jest związana z tą krainą. Są to kosmetyki naturalne, bazujące na roślinach i innych składnikach naturalnych. Przy ich produkcji zasady ziołolecznictwa oraz aromaterapii ma wielkie znaczenie, dzięki temu stosowanie kremów. szamponów oraz wód toaletowych L’occitane nie tylko pielęgnuje skórę ale też pozytywnie wpływa na samopoczucie. Masło shea wykorzystywane w produkcji pochodzi z Burkina Faso.



Pojemność: 500ml 
Opakowanie: plastikowe z pompką 
Zapach: według mnie mógłby być delikatniejszy 
Wydajność: dobra, po ponad miesięcznym codzienny  stosowaniu zostało 2/3 produktu 
Konsystencja: kremowa 


Skład: 



Odżywka o aksamitnej konsystencji została wzbogacona olejkiem z migdała oraz witaminą B5, dzięki czemu pomaga wygładzić, zmiękczyć i chronić włosy.
Zauważyłam, że zmniejszyła się ilość połamanych włosów. Po zastosowaniu produktu włosy można rewelacyjnie rozczesać, bardzo dobrze się układają. Idealnie radzi sobie z problemem puszenia włosów.  Jeśli jesteście zainteresowane odżywką, ja swoją mam ze strony: 
Zdecydowanie polecam! :) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz