poniedziałek, 5 lutego 2018

Revers Cosmetics - lakier do paznokci i puder ryżowy

Witajcie! :) Dziś króciutka recenzja kosmetyków firmy http://reverscosmetics.pl/pl/
Jest to moja pierwsza styczność z kosmetykami tej firmy :) 
Przetestowałam : 
 - czerwony lakier do paznokci (10ml). Jest to typowy klasyczny czerwień, mimo iż jestem przyzwyczajona głownie do lakierów hybrydowych spisał się całkiem dobrze - trzyma się na moich paznokciach nawet 4 dni bez top coatu, co na moich paznokciach jest całkiem dobrym wynikiem :) 

Drugim produktem jest Derma Fixer puder ryżowy do utrwalania makijażu, w tym również scenicznego. Odpowiedni dla cery przetłuszczającej, 'świecącej się'. Optycznie wygładza skórę i nadaje jej zdrowy, wypoczęty wygląd. Idealnie stapia się z cerą, nie wybiela twarzy. Działa pielęgnacyjnie, energetyzująco ochronnie i przeciwdziała efektom starzenia się skóry. 

Drugim produktem jest Dermafix - puder ryżowy 

Sposób użycia: Pudrowanie rozpocznij od górnej partii twarzy ku dołowi, delikatnie przyciskając załączony puszek do skóry. 



Masa: 15g

Opakowanie: plastikowe, z gąbką :) 

Skład: 
Wydajność: bdb

Zapach: bezzapachowy 

Zarówno lakier jak i puder dostępne są w bardzo przystępnych cenach :) Spisały się całkiem dobrze, dlatego mogę Wam je polecić :) Pierwszy raz testowałam puder ryżowy i jestem pozytywnie zaskoczona - bardzo dobrze radzi sobie z utrzymaniem matowej skóry :) 







1 komentarz: