piątek, 5 stycznia 2018

Okulary Gepetto

Witajcie! :) 
Dziś przychodzę do Was z recenzją okularów od  www.weargepetto.pl
Jest to polska firma produkująca drewniane akcesoria - drewniane zegarki  oraz drewniane okulary :-)
Produkty wykonane są z wysoką dbałością o każdy szczegół.   Ekologiczne drewniane okulary  podbiły serca amerykańskich gwiazd, a teraz wkraczają na polski rynek. Największym uznaniem stylistów cieszą się oprawki utrzymane w klimacie retro, modele przypominające kocie oczy i okrągłe okulary w stylu lat 60. Takie  też model wybrałam :-) 


Okulary są świetne - niezwykle lekkie, co docenimy zwłaszcza w upalne dni nosząc je większość dnia. 
Mój model okularów to Casablanca, ale w ofercie sklepu znajdziecie bardzo dużo innych ciekawych modeli. 




Okulary są wykonane nienagannie - bardzo podoba mi się ich klasyczny styl. Upadły mi kilka razy 
i nie zaobserwowałam żadnych uszkodzeń. Ich noszenie to sama przyjemność. 
Zapraszam Was : 




4 komentarze:

  1. Ja również podjęłam współpracę z tą marką i również wybrałam ten wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już kilkukrotnie miałem okazję zobaczyć okulary tej marki i rzeczywiście, prezentują się nienagannie. Z tego co się orientuję, są one wyłącznie przeciwsłoneczne. Jeśli natomiast poszukiwałabyś okularów korekcyjnych bądź soczewek kontaktowych proponowałbym Ci zajrzeć do sklepu internetowego https://www.twojesoczewki.com, który posiada je w swojej ofercie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe propozycje. Lubię okulary. człowiek może dzieki nim dużo zyskać w wyglądzie. Oczy oczywiście też- wiadomo trzeba o nie dbać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobają mi się okulary przeciwsłoneczne o takim kształcie. Moim zdaniem idealnie pasują do letnich stylizacji.

    OdpowiedzUsuń