wtorek, 13 września 2016

Dottore - krem z 5% kwasem migdałowym + płyn micelarny

Witajcie! Dziś o pewnej marce,  którą sama miałam przyjemność poznać niedawno.
Dottore to pierwsza polska marka kosmeteucyków wywodząca się z wiedzy i wieloletniego doświadczenia medycyny estetycznej. Zespół pod kierownictwem dr. Waldemara Jankowiaka http://dottore.pl/stworzył bezkompromisowe formuły kosmetyków przeznaczone dla klientów wymagających.
Intensywnie nawilżający krem z 5% kwasem migdałowym
-skóra intensywnie nawilżona
-redukcja niedoskonałości
- normalizacja wydzielania sebum
-zmniejszona widoczność porów
-miękka i wyrównana struktura skóry

Testowałam poniższy zestaw kosmetyków:


1. Krem hydratore
Odpowiednie stężenie oraz pH kwasu migdałowego połączone z ektoiną, naturalną cząsteczką
o działaniu nawilżającym i ochronnym, sprawiają że krem hydratore jest dobrze tolerowany nawet przez osoby ze skórą wrażliwą. Już po kilkukrotnym użyciu zauważalna jest poprawa wyglądu skóry w postaci wygładzenia powierzchni, zwężenia porów i zmniejszenia łojotoku. Krem przeznaczony jest dla osób ze skórą mieszaną z tendencją do przesuszania.

Krem wystarczył mi na miesiąc codziennego stosowania (30 ml). Mam skórę wrażliwą, krem w żaden sposób mnie nie podrażnił. zdecydowanie zmniejsza widoczność porów,bardzo dobrze nawilża


Jako drugi testuję płyn miceralny - dottore sensitore aqua sensitive  100ml
Bardzo dobrze sprawdza się na skórze wrażliwej. Zmywa makijaż, pozostawiając wrażenie czystej i nieskazitelnej cery. Można go również wykorzystywać do demakijażu oczu i ust ( nie podrażnia ich), ma ph 5,5.
Zdecydowanie warty uwagi płyn miceralny. 




Zainteresowanych zapraszam na stronę:




1 komentarz:

  1. Super blog, świetny post. Jednak najlepszy temat na blogu, który najbardziej przypadł mi do gustu to ten o oleju kokosowym :)

    OdpowiedzUsuń