wtorek, 15 września 2015

Kosmetyki SYLVECO

Witajcie! Miesiąc temu zakupiłam kilka kosmetyków marki Sylveco. Chciałam sprawdzić, czy naprawdę są to takie dobre ( za jakie są uważane w internetowym świecie).
Zakupiłam:



Na pierwszy ogień: 

1. Krem do twarzy na noc z olejem z pestek winogron i olejkiem lawendowym
Nawilżająco - regenerujący krem do twarzy na noc, przeznaczony do codziennej pielęgnacji cery suchej i wrażliwej. Oprócz wyżej wymienionych składników zawiera także: masło avocado, mocznik, skwalan, panthenol, witaminę E.

Pojemność: 50ml 
Opakowanie: krem w tubce, wygodne, poręczne
Cena: nie pamiętam dokładnie ceny ( w okolicznej hurtowni ceny były niższe niż na stronie Sylveco)
Zapach: obłędny (winogronowy)
Wydajność: bdb


Skład:





2. Peeling oczyszczający do twarzy
Kremowy peeling z korundem przeznaczony do oczyszczania skóry ze skłonnością do przetłuszczania, z rozszerzonymi porami. Drobinki ścinające są mocne, doskonale złuszczają martwy naskórek. Peeling zawiera ekstrakt ze skrzypu polnego o działaniu normalizującym działanie gruczołów łojowych, łagodzącym podrażnienia i przyspiesza
jącym regenerację. Stosowany systematycznie dotlenia skórę, poprawia jej stan, zmniejsza pory,

Pojemność: 75ml
Zapach: świeży
Wydajność: bdb



Skład: 





3. Krem brzozowo - nagietkowy z betuliną - hypoalergiczny, prawdziwie naturalny kosmetyk, stworzony, aby troszczyć się o skórę wrażliwą, skłonną do alergii oraz wymagającą regeneracji. 
Betulina: przyspiesza procesy regeneracji, zmniejsza objawy świądu, łagodzi podrażnienia i zaczerwnienienia, stymuluje komórki skóry do syntezy kolagenu i elastyny.
Ekstrakt z nagietka lekarskiego: płatki kwiatów nagietka stanowią źródło związków triterpenowych, karotenoidów i flawonoidów. Działają silnie łagodząco, regenerująco. 

Pojemność: 50ml
Zapach: ziołowy
Wydajność: db


Skład:



Wszystkie kosmetyki są naprawdę warte uwagi. Przyciągają rewelacyjnymi składami oraz bardzo przystępnymi cenami. Moim faworytem okazał się krem lawendowy. Pomimo tego, że nie lubię zapachu lawendy, krem pachnie winogronem i naprawdę uzależnia :) Krem brzozowo - nagietkowy sprawdzi się u tych, którzy uwielbiają tłuste mazidła, a także  np. podczas kuracji kwasami. Peeling rewelacyjnie oczyszcza - nadaję się także dla cery wrażliwej.
Zdecydowanie polecam te kosmetyki :) 
A Wy testowałyście już Sylveco?
M.

6 komentarzy:

  1. Pobieżnie znam kosmetyki z SYLVECO - ale nie przepadam za nimi jakoś specjalnie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Dorzuć do tej 3 jeszcze balsam do ciała i szampon Biolaven i masz moją ukochaną 5 do której wracam :)
    Ja za krem Biolaven płacę 25 zł gdyby kosztował 100 zł, to też bym go kupowała.lepszego do swojej skóry nie miałam.
    Krem Sylveco rewelacyjny jest na zimę i po zbyt dużej dawca słońca.
    Natomiast peeling wręcz uratował mi domowy budżet i od 4 miesięcy nie muszę chodzić na oczyszczanie do kosmetyczki <3 świetny jest nawet do bardzo wrażliwej cery.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja osobiście polecam ten tonik https://eko-banka.pl/pl/p/SYLVECO-Hibiskusowy-tonik-do-twarzy-150ml/826 korzystam z niego już troszke i jestem pod wrażeniem , bardzo zadowolona z jego działania jestem polecam wypróbowac :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ciągle się zbieram na zakupy kosmetyków Sylveco, może pod choinkę sobie zażyczę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię kosmetyki marki Sylveco :))

    OdpowiedzUsuń