poniedziałek, 21 stycznia 2013

Współpraca z Kamill

Witajcie!
Dziś o nowej współpraca z firmą kosmetyczną Kamill .
Nawiązałam ją kilka miesięcy temu, przetestowałam, dziś kilka słów na temat kosmetyków, które otrzymałam (swoją drogą ładnie zapakowane) :



Historia marki Kamill, która początkowo należała do niemieckiej firmy Blendax
Group, rozpoczęła się w 1956 roku, kiedy wprowadzono na rynek niemiecki pierwszy krem o przeznaczeniu uniwersalnym. Rok później odnowiono wizerunek Kamill, proponując tym razem specjalistyczny krem do pielęgnacji rąk.

W 1969 roku firma poszerzyła swój asortyment o balsam (lotion) do ciała, następnie w 1974 roku o żel pod prysznic. W 1982 roku do serii Kamill dołączył nawilżający krem do twarzy.

W paczce, którą otrzymałam, znalazłam:
- żel pod prysznic kokosowo - śmietankowy


- jeden pełnowymiarowy krem do rąk + 3 spore próbki:




Pierwszy 'na tapetę' pójdzie żel pod prysznic ;)

Pojemność: 250ml
Producent: Niemcy
Opakowanie: plastikowe, dosyć ciekawe, poręczne
Konsystencja: kremowa, gęsta
Zapach: uwielbiam kokos,więc bardzo mi się spodobał
Wydajność: bdb
Odczyn pH: neutralny 

Bardzo dobry żel pod prysznic - spełnia swoje zadanie - skóra staje się nawilżona(!) i delikatna. Prysznic urozmaica piękny zapach kokosu, który uwielbiam. Produkt jest bardzo wydajny, za co duży plus. Dla mnie jedyny efekt to obecność SLS w składzie, ale niestety jest on obecny prawie we wszystkich kosmetykach tego typu.

Jeśli chodzi o kremy do rąk - jestem bardzo pozytywnie zaskoczona  - nie miałam pojęcia, że są tak skuteczne,

Receptura kremów do rąk Kamill COSMETICS oparta jest na formule Skin Balance - Essence ze skoncentrowaną siłą rumianku. Sprawia ona, że kremy oprócz nawilżania i standardowej pielęgnacji działają przeciwzapalnie i łagodzą wszelkie podrażnienia skóry rąk i paznokc


Pojemność: 150 ml
Opakowanie: wygodna plastikowa tuba
Zapach: bardzo ładny(e)
Działanie: kremy intensywnie nawilżają, chronią skórę, o czym przekonałam się podczas zimowych, mroźnych dni, poprawiają wygląd paznokci. Szybko się wchłaniają, pozostawiając efekt na dosyć długi czas.
Zdecydowanie polecam!
Zapraszam na stronę : 
http://www.kamill.pl










4 komentarze:

  1. Takie miniaturki kremów do rąk to bardzo fajne rozwiązanie na podróż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie był kiedyś ze l pod prysznic od Kamill rabarbarowy.

    OdpowiedzUsuń
  3. zielony krem do rąk Kamill kiedyś gościł w moim domu regularnie, dawno go już nie kupowałam, ale chętnie do niego wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmmm ciekawe jak pachnie ten żel...

    OdpowiedzUsuń