środa, 19 września 2012

CETAPHIL - DA Ultra krem intensywnie nawilżający

CETAPHIL - DA Ultra krem intensywnie nawilżający


Specjalistyczny dermokosmetyk, intensywnie nawilżający oraz uzupełniający brakujące w skórze lipidy. Jego 24-godzinne działanie zostało udowodnione badaniami klinicznymi.
Zawiera unikalny kompleks ERC - pięć kluczowych składników, które zapewniają skórze ochronę i prawidłowe nawilżenie:
  • PCA - to składnik, który występuje naturalnie w skórze i wchodzi w skład tzw. Naturalnego Czynnika Nawilżającego. Jego rola polega na wiązaniu cząsteczek wody i utrzymywaniu stałego poziomu nawilżenia skóry.
  • masło Shea oraz olej z orzechów makadamia - uzupełniają lipidy, zmiękczają skórę i łagodzą podrażnienia
  • pantenol – łagodzi podrażnienia i ułatwia regenerację naskórka
  • silikony – chronią naturalny płaszcz lipidowy
Nie zawiera substancji drażniących i alergizujących.
Skład:
Aqua (Purified Water), Glycerin, Hydrogenated Polyisobutene, Cetearyl Alcohol (and) Ceteareth-20, Macadamia Integrifolia Seed Oil, Butyrospermum Parkii (shea Butter), Tocopheryl Acetate, Cyclopentasiloxane, Sodium PCA, Cyclopentasiloxane (and) Dimethiconol, Benzyl Alcohol, Phenoxyethanol, Panthenol, Sodium Polyacrylate, Farnesol, Stearoxytrimethylsilane (and) Stearyl Alcohol, Acrylates/ C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Citric Acid, Sodium Hydroxide.
Zawartość: 85g
Opakowanie: plastikowa, wygodna tuba
Zapach: brak
Ważność: rok
Konsystencja: typowa dla kremu

Cena: około 30zł ( nie jest wysoka, otrzymujemy aż 85g kosmetyku)

Wydajność: bdb

Sposób użycia: stosuj w ciągu dnia tak często jak to konieczne.

Wyprodukowano w Kanadzie

Kolejny z kosmetyków, który mnie nie rozczarował, a nawet zauroczył. Czemu? :) Już piszę.
Krem nie ma bardzo gęstej konsystencji, ale śweitnie  się rozprowadza i błyskawicznie wchłania, nie klei się, nie roluje. Nie podrażnia wrażliwej skóry (taką mam ja), a wręcz niweluje podrażnienia, pieczenia. Daje natychmiastowe uczucie ulgi, nawilżenia. Krem eliminuje problem suchych skórek, skóra po aplikacji się nie świeci, nie zapycha się. Myślę, że DA Ultra możemy nawet używać  pod makijaż. Nadaje się do każdej cery. Produkt idealny :)

Dziękuję za możliwość przetestowania kosmetyku.
Magda



5 komentarzy:

  1. Widzę, że zapowiada się bardzo ciekawie. Jako posiadaczka cery mieszanej w kierunku suchej, zmagająca się z nadwrażliwością oraz suchymi skórkami, na pewno go wypróbuję. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam go, poużywałam trochę, a potem oddałam komuś, bo wydawało mi się, że jest aż za treściwy dla mnie i za tłusty. Poza tym całkiem przyjemny, nie podrażniał.
    Ale dla mnie nic specjalnego.

    OdpowiedzUsuń
  3. córka uzywała , zadowolona tylko troche drogi...
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawi mnie ten krem :) szkoda,że nie spotkałam jeszcze nigdy próbek, bo jakoś boję się zaryzykować

    OdpowiedzUsuń
  5. będę musiała go spróbować , bo jestem wierną fanką cetaphilu emulsji do mycia :)

    OdpowiedzUsuń